С в о б о д е н   Г л а с

з а р е ж д а н е

България

МЕДИЙНИТЕ БУХАЛКИ В БЪЛГАРИЯ

Вече имаме безценен опит, който е доказал, че у нас медиите обслужват определени интереси.

На фона на демократичния медиен пейзаж в България има хиляди медии. Ние живеем с мисълта, че сме надлежно надеждно информирани за нещата от живота ни на местата, където не можем да присъстваме лично и да участваме. Така ние разчитаме на достоверността на информацията, която идва до нас - вярваме й – какво друго ни остава – не сме били там да проверим. Така по подразбиране ние приемаме за чиста монета почти всичко, което ни се поднася на медийната сергия. По този начин се оформя общественото мнение за добро или за лошо. Така ни се внушава определено отношение към събития, хора и организации.

Вече повече от 35 години сме в тази медийна действителност. Вече имаме безценен опит, който е доказал, че у нас медиите обслужват определени интереси. Има медии, които привидно нямат никаква връзка помежду си, те са скрити и тяхната цел е да неутрализират вражески атаки. Така в медийното пространство е много важно да видим кои медии чии интереси обслужват. Осветляването им може лесно да се види когато те бъдат активирани да свършат пределена работа. По този начин ние вече със сигурност знаем , че CWP са наели престъпната групировка С.Г. Груп, замесена във варненските контрабандни канали за търговия и разпространяване на наркотици и за търговия с гласове. Те предприеха кампания срещу Исторически парк, който е пречката за поставянето на ветрогенератори в община Ветрино. Кои са изданията и така наречените журналисти, които бяха синхронно активирани, и се включиха в тази кампания?

Така нареченият кръг Капитал – вестниците Капитал и Дневник от медийната група Икономедия със собственик Иво Прокопиев.

Онлайн изданията Площад Славейков, булевард България, Афера, Свободна Европа, Медиапул, Актуално и забележете Фактчек.

Сред най-активните са журналистът Йоан Запрянов и кресливият Симон Милков – него знаем как да го наречем, но е малко неудобно.

Виждаме, че това са хората и медиите, които доказано работят в една посока. Ето как борбата за демократично самоуправление в България доведе до разкриване на изданията и т.нар. журналисти, които са свързани с ППДБ, и работят за Иво Прокопиев:

Вестниците Капитал и Дневник са собственост на Иво Прокопиев, Йоан Запрянов е служител на Иво Прокопиев. Симон Милков декларира, че работи с вестник Капитал и получава материалите си от там. Фактчек (factcheck.bg) е фирма, която е поела контрола над новините във Фейсбук. Ръководството и болшинството от служителите й са бивши кадри на Иво Прокопиев. Това са хората, които решават какво да виждате в социалната мрежа – отново хора на Иво Прокопиев.

Медиите на Прокопиев ни проглушиха ушите колко е добра Зелената сделка и големите ВЕИ проекти – но ни спестиха факта, че точно Иво Прокопиев е новият енергиен бос, който строи вятърни и соларни паркове, а сега и завод за зелен водород. Ето как частния интерес се представя като национален интерес.

Мрежата от медии, които служат на частните, а НЕ на интересите на българския народ, лесно се разпознават, акот проследим пътя на парите. Големите пари.

Присъединете се към нашата общност в Телеграм тук

Снимка: iStock

Родолюбец Храбър
Вижте още статии на автора

Свързани статии

Коментари

Статията има 0 коментара

Напишете коментар

Вашите имейл и телефон няма да бъдат публикувани

За да добавяте коментари е необходимо да се впишете в системата
ВХОД